I just want one minute more with you!

hejhallå!
blev somsagt bara en väldigt snabb uppdaterig igårkväll.
men det var iaf toppen att vara hos linus, om jag fick välja skulle jag vara
där varje dag!
när jag kom dit så skulle han möblera om och ha sig, så jag ställde mig och
bakade negerbollar istället, åsså var vi klara samtidigt !
sen såg vi film, brottades, spelade kort åallt sånt dära som vanligt.
åsså gjorde vi en ganska tidig kväll, faktiskt kring halv 12.
dock tog det (som vanligt) tid för mig att somna, men bara en halvtimma.

att stiga upp imorse var ju lika jobbigt som vanligt, och klockan ringde på
05,40..
men upp vare bara, fixade lite sen gick jag och la mig igen..
och som att jag höll på att somna, så i sista sekund hämtade jag en av linus
tjocktröjor, och sa hejdå och sen småsprang jag till bussen.
hela resan var dunderskön, tog av mig jackan och hade den som täcke,
och sov som en liten prinsessa nästan hela resan. underbart!

skola nu somsagt, info och layout nu.
åsså äre bara kvar en dubbel lektion av projekt och företagande!
sen äre bara att fara hem, om jag inte går på stan och kikar efter lite
julklappar.. återstår att se.

nu ska jag försöka göra någon nytta.
vi hörs.
puss!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0