I never gone with the wind.

Hej!
ja, uppdateringen är ju som den är.
men jag är fortfarande kvar i lule, och tror nog att jag stannar här till imorgon
också, så låter det nu iaf!

gårdagen var riktigt kul!
vi vandrade till willys och köpte godis åsånt till kvällen, sen gick vi till max och
åt middag ;) haha!
åsså sen var vi här hemma och såg filmer och hjälpte hans mamma att baka
lussebullar, ni må tro att det luktade gott i hela luset!

sen gick vi och sov typ kring 2 tror jag, låg och prata om lite av varje!
var helt död, somnade i soffan tidigare när han spela.. hah!
åsså steg vi upp kring 1 nu imorse om jag inte minns helt fel :)

nu ska vi iaf se film tror jag?
hörs sen.
puss!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0