I still believe in youre eyes.

Godkväll!
har varit en trevlig dag i lule med min älskling!
kom strax före 12, och då var linus redan vaken, blev faktiskt riktigt chockad!

sen har dagen bara sprungit förbi, vi har egentligen inte gjort så mkt,
sett film, spela kort osv - ni vet!
sen började beslutsångesten på hur kvällen skulle bli, skulle jag stanna?
eller skulle jag fara hem? det var frågan.
det bestämdes iaf efter ett tag att jag skulle följa med in till bergnäset för att
han skulle vara med nå kompisar, åsså att jag skulle ta bussen därifrån hem!
vi gick till busshållsplatsen, fick en snöboll i ögat av honom.. kuligt värre! haha.
sen så kom felix och olle, så vi stod och prata med dom, och jag var säker
att bussen skulle vara i bergnäset 25 över, det är den ju alltid?
nåja, vi stod där och prata åsså säger felix "du kommer missa bussen julia"
nej säger jag, det är 10 minuter kvar tills den kommer.
och just när han har sagt det tittar olle upp mot vägen, vi stod en bit bort från
busskuren, åsså säger han "där kommer din buss julia"
HAHA, ja.. så jag lyckades alltså missa bussen, vet inte riktigt hur länge jag stod
och fnissa för mig själv xD

så jag är kvar i lule, ska sova här tills imorgon, åsså tar jag bussen direkt till
skolan :) tog en buss till varvet, så han kunde få vara med sina kompisar,
så jag har just tagit bort sminket, och funderar på att lägga mig i soffan och
läsa lite datakunskap, har prov imorgon!..

nog långt inlägg.
puss!


kan inte få nog av bilden ♥

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0