I wish that when I wake up you’re there to wrap your arms around me for real, and tell me you’ll stay by side

Godmorgon!
blev ett samtal med linus igår till halv 12, sen somnade jag som en stock.

dessvärre är det en dålig dag idag, känner hur mitt humör håller på att nå
botten redan nu på morgonen, så hur det kommer bli resten av dagen..
det vet jag it ens om jag vill veta.
kallt och jävligt äre också, mkt jag kan klaga på nu.
orkade då verkligen inte göra någonting när jag steg upp,
utan det fick bli sminkfritt, en snodd i håret, linus tjocktröja och mjukisbyxor!
blev bara allmänt less.

får se hur dagen slutar när jag kommer hem,
linus sku kanske bort, så det blir troligtvis inte att vara med han :(
damn, de som hade kunnat göra mitt humör bättre!
tar mig förmodligen en powernap när jag kommer hem skulle jag tro.
får se hur allt slutar.

ska gå,
hej.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0