If it's right If it's wrong, would someone let me know?

hejhallå badanka i det blå.
då var jag äntligen hemma från mördartorsdagen!
morgonen hade vi prov i praktisk marknadsförning och snabbtextning!
gick rätt bra efter att jag hade slängt ett gäng med papper!
sen var texten på pappret på plats!
efter de så vare två lektioner kvar tills nästa prov som var i småföretagande!
gick bra det också, så hoppas på bra resultat!

sen fick vi sluta efter vi hade gjort provet om vi ville, men då gjorde jag och
jossan klart de vi skulle göra i projekt och företagande, och just därför så
får vi sovmorgon imorgon! kunde knappast bli bättre.
så då kommer jag kunna ta halv 9 bussen! wonderful.

nåja, nu är jag iaf hemma och har nyss ätit lite eftersom det inte blev så mkt
ätit under lunchen.
och nu ska jag snart sätta igång med att städa övervåningen!
damsuga, damtorka, plocka och ja allt vad de då är.

vi hörs väl på ett tag.
puss!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0