I'm just trying to live my life

Hejhallå!
jag började då se den dära filmen, såg ungefär 30 minuter.
sen kunde jag inte se nå mer för de var så jävla livat inne i köket,
så jag blev på dåligt humör, gick och hämtade min handduk och tog mig en
snabb dusch, länge sen jag duschade snabbt!
sen fixade jag min lugg och gick sen ner till mamma och sa att jag skulle
hjälpa dom att fixa åså, eftersom de var de enda hon hade klagat på hela
morgonen, att dom inte skulle hinna bli klara!
så jag bakade en paj, som förövrigt iaf ser god ut!

planerna för kvällen är dock inte klara än, fast jag känner att det börjar
brinna i knutarna! linus vet inte än vad som händer och sker, så det är väl
egentligen bara de jag väntar på antar jag? :)
annars blire nog pite skulle jag tro.

ska fortsätta kolla på filmen nu tänkte jag.
puss!


massor med snö :D

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0