it doesn´t make a difference If we make it or not we´ve got each other and that´s a lot

Godmorgon!
den tidiga kvällen som jag hade hoppats på igår också, började rätt bra,
men slutade inte desamma!
gick från datorn redan klockan 9, och satte mig och pratade med linus,
han skulle bara se klart en film åså, sen skulle han ringa. sagt och gjort jag
somnade med kläderna på i en timma, vaknade visste inte vad klockan var
eller om linus hade ringt upp. så jag ringde igen, men han såg då fortfarande
filmen, och det var ca. 40 minuter kvar. så jag lyckades somna om igen,
fast då i sängen. vaknade igen när han ringde och låg och pratade med han till
12 ungefär, alltid lika roliga samtal ;)
fast sen när vi hade lagt på och jag skulle få sova på riktigt, så somnade jag
naturligtvis inte, tror klockan blev 1- halv2... less!

nåja, jag tog mig upp klockan 6 imorse iaf, och nu sitter jag här och ska bara
gå och borsta tänderna sen vandra till bussen!
skoldagen börjar med info och layout prov..
blir nog stan efter skolan!

vi hörs.
puss!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0