it´s me and you now.

Tjoho!
vi såg shooter igår på tv, fyfan va den filmen var bra!
helt klart absolut sevärd!
sen gick vi och la oss, och somnade strax efter 12 tror jag ?
och har inte vaknat en enda gång inatt, hur extremt skönt som helst!
kvart i 8 steg linus upp och började göra sig klar för skolan,
medans jag låg kvar, mysigt somfan ;) och tro mig att jag njöt när han var
tvungen stiga upp! hoho.

sen gjorde jag klart för skolan, plockade undan lite osv. 

och sen började jag vandra mot bussen som gick klockan 10

och när bussen var i rosvik så hoppade johanna på, eftersom jag inte ville 

komma senare till lektionen själv ;) haha, feeeeegis!

 

nåja. sitter på skolan nu, sista lektionen - svenska

och sitter på en mac dator, fattar jävlat åssit!! men det ska nog gå bra. 

efter skolan vandrar jag nog in till stan träffa syster åså, sen ska hennes 

kompis kanske klippa mig lite snabbt, eftersom alla mina pengar går till 

julklappar just för tillfället ;) haha. 

 

ska fortsätta nu, 

puss!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0