it's true that time is flying by too fast

Godkväll!
märkte att förra inlägget blev gode långt, och kan tänka mig att ytterst
ens orkade läsa det, men det är smällar man får ta!

Det har inte hänt mkt sen sist jag skrev, tog mig en liten vila på ungefär
30 minuter, vilket inte gjorde mig det minsta piggare,
är fortfarande lika sjukt trött.
kom iaf nästan nyss ut från duschen, har hunnit bråka lite med luggen
också, då är allt som det ska då!

ska alldeles strax ringa linus och prata lite med han och försöka få fram vad
han vill ha i julklapp, även fast jag tror jag vet vad han ska ,
så måste jag ha fler alternativ, allting börjar bara tjorva så plötsligt!
får se hur allt slutar.

sen ska jag försöka sova tidigt också, ska upp klockan 6..
känns som att det var en evighetsen jag klev upp så tidigt!
vi hörs imorgon,
puss!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0