love is a burning thing.

Heeeeey!
sitter på skolan nu och har info och layout!
näst sista lektionen dessutom, sen äre bara engelska kvar och där se vi film.
dock måste jag gå tidigare tror jag, min buss går 13.20..
och annars måste jag vänta på bussen en timma, viket jag inte har tänkt göra :)

planerna är iaf att jag ska åka buss till lule efter skolan, och gå till linus,
vara där ett tag eller nå, åsså sen ska vi ta en buss tillbaka till norrfjärden
och vara där ikväll åså. ev. så sover han hos mig, beroende på hur mkt han
känner av alla dessa djur, så de får vi se :) annars far vi tillbaka till lule ikväll!
det är iaf hur planerna ser ut :)
ska ringa linus när jag sitter på bussen.

så det kan ju hända att inte uppdateringen blir så bra, eftersom det nog inte lä
bli så mycket datorsittande!
vi får väl se.

nu ska jag fortsätta.
puss!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0