Mitt hjärta slår för dig.

Heeeej!
gårdagen blev toppen, tog bussen direkt till lule och möttes av en nyvaken
linus! vi var hos honom ett tag, och senare tog vi 4 bussen till norrfjärden igen.
gick till statoil och köpte godis och lite sånt, och hyrde även 4 filmer.
sen till mig, var där ett tag åt middag - tacos! och svammlade bara på :)
efter några timmar så beger vi oss tillbaka till lule för att vara med lite folk på
gården! åsså efter ytterligare nån timma är vi på varvet igen!
och när vi kom hit igen så slog vi på en film, den var faktiskt bra den med!
vi lyckas ofta bara se bra filmer ;) haha.
sen slängde vi oss i sängen, och jag tor klockan blev halv 2 när bi somnade.

och nu vaknade vi kring halv 12 typ, och har bara sett på tv, och verkligen inte
gjort nå mer.. får se vad vi hittar på idag!

det bästa av allt var att linus inte kände av djuren så mycket hemma, han har ju
astma och när vi har 5 djur så var jag osäker på hure skulle gå.. men det gick
bättre än förväntat, så jag kunde inte bli mer glad!! ♥

måste kila,
puss!



Kommentarer
Postat av: frida

Så kul!:D:D

2009-11-28 @ 13:47:00
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0