mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig

hejhallå!
skrev ett inlägg när jag hade kommit hem från skolan, men blogg lagga
så allt försvann, så då blev jag på dåligt humör, och sket helt enkelt i det.

dagen har inte varit nå speciell, så det finns inte så mycket att berätta,
och ärligt talat så orkar jag inte heller :)
och jag har inte sovit nå heller sen jag kom hem, utan satt först och kika
runt lite, sen började jag kolla på en film The Illusionist.
och har just sett klart första filen om man säger så, och hittils är det iaf
riktiiiigt bra! hoppas det fortsätter så.

nu står middagen framför mig, så jag ska äta och fortsätta se den!
vi hörs senare.
puss!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0