när du kysser mig känns det som att mitt hjärta nästan stannar.

hejhallå!
gårkvällen var lika bra som förra.
vi såg klart filmen, och den var verkligen bra.. den rekomenderar jag!
sen gick vi och la oss kring 12, men lyckades inte somna förns kring 1..
åsså vaknade jag kring 7 imorse, fast låg kvar och myste.
linus däremot som egentligen skulle upp ville verkligen inte,
utan han stannade kvar där, och orkade inte fara på skolan, lilla lata pojke ;)

sen steg jag upp kring halv 9 och gjorde mig klar lite snabbt, och gick sen
tillbaka till sängen dom sista 15 minutrarna!
åsså vandrade jag till bussen strax innan 10.
fick mig en pratstund med mamma på bussen, åsså somnade jag när det var
20 minuter kvar typ.. giiivande..

nåja, näthandel nu..
håller på att gå igenom för provet som är på torsdag!
så ska försöka hänga med nu.
vi hörs seda,
puss!


snutte ♥


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0