never ever felt this way where've you been before

Hejhallå!
skoldagen gick hur segt som helst, och jag var så fruktansvärt trött.
mitt humör svek mig också, iaf när jag läste lite saker. synd!
nåja, ingenting att haka upp sig på.
matteprovet tror jag gick åt helvete, de var ju första delen somsagt,
och andra imorgon, hoppas det går bättre.

när jag kom hem slängde jag mig direkt på soffan, därför kom inlägget nu ist.
och har sovit sen dess, så jag har ingen aning om hur länge, och ingen aning
om hur illa de kommer bli ikväll.. damn!!
det får väl visa sig på sitt sätt.

vi ska iaf snart äta middag, moster är här med hennes två hundar.
så just för tillfället äre 6 hundar i huset, varav 3 valpar...
dock far roffe snart, så då blire "bara" 5 kvar ;) haha!
gullegull.

ska kika lite på dom.
vi hörs senare.
puss.


johanna och jossan! :)♥

haha, gullmupp!


Kommentarer
Postat av: sofia

haha, jo jag tycker vi sattsar på det! ;)

2009-11-04 @ 19:03:38
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0