Only love helps you, only trust can do, only you can take the pain of me

Hejhallå!
hemma efter en heljobbig dag, mina ben vill nog bara av
känns det ungefär som.
skolan smög på fint, provet var lätt och hoppas på bra resultat.
på idrotten hade jag och jossan satans roligt, vi spela pingis..
och ja, det går inte riktigt att förklara känns det som.
kul vare iaf.

efter skolan sprang jag ner till stan, vandrade hit och dit, hit och dit.
blev inköpt en till julklapp och även en foundation och ett par trosor!
jag som inte skulle köpa nå till mig.. damn!
dessutom så skulle jag boka tid för klippning av luggen, men då hade johanna
ett hål bara ett tag efter, så passade på att göra det då.
den var ju som aningen lååång!

är trött som ett djur nu, så funderar på att lägga mig i soffan ett tag,
tills jag senare hoppar i duschen!
vi hörs.
puss!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0