Somebody pinch me, your love's too good to be true

Godmorgon!
gårkvällen slutade med att jag såg en film som gick på 6an - little man!
åsså pratade jag med linus i pauserna typ ;) haha.
kulkul.
sen så somnade jag ändå typ halv 12, vrf somnar man inte tidigare oftare,
de är ju hur skönt som helst.

nåja, sen vaknade jag halv 8 imorse, skulle egentligen ha stigit upp 7,
men ja, något blev fel. slängde mig in i duschen, och duscha på typ 5 minuter
REKORD säger jag bara.
och nu sitter jag iaf här klar, och bussen går på en halvtimma.
bra kämpat, trodde verkligen inte att jag skulle hinna.

nae, dessutom har vi fixat med lektionerna så vi slutar 13,20 idag,
istället för 4 ! det kan inte bli bättre än så.
efter skolan tar jag bussen till lule och lä förmodligen vara där hela kvällen,
om jag inte sover där?
ingenting planerat, det får visa sig senare helt enkelt.

ska hämta grejjer nu, sen vänta på bussen,
tack frida för att du håller en plats åt jag :D ♥
puss!



Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0