Take my hand- we´ll make it - I swear

Godnatt!
nu närmar sig natten med stormsteg, och jag är för ovanlighetens skulle
inte ens trött... hoppas det blir ändring på det när jag kommer upp till sängen.
hela kvällen har jag egentligen suttit här, kikat runt åså.
även sett the notebook, riktigt bra film :) och så sjukt söt men ändå hemsk
i slutet..
hade även en paus och pratade med Linus, men han skulle ju sova ganska
tidigt eftersom dom har öppethus imorgon i lule, och han ska då vara där
så han ska upp 8.. ändå synd om han! hah.

får se hur morgon dagen slutar, förhoppningsvis lule! håller fan tummarna
stenhårt för det.

nu däremot väntar sängen,
och ska verkligen ta vara på min sovmoorgon.
vi hörs!
puss och godnatt.


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Alltså alla snackar om att the notebook är så bra! Och jag har inte ens sett den haha, känner mig mobbad :o måste se den!

2009-11-07 @ 11:53:47
URL: http://ceriksson.webblogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0