Tiden har förändrat mig och det känns som att glöden har slocknat

Hejhallå!
hemma efter en trevlig eftermiddag hos papsen!
jag följde med jossan in till stan efter skolan, sprang lite där och sen kom
pappa och hämta upp mig, åsså for vi till blå ängeln och åt middag,
och gissa vem ser jag där, om inte sofiaw.. B U S T E D !
hihi!
sen for vi vidare till pappa och åt tårta där, det fanns kvar från igår.
var mumsigt i magen!
sen satt vi bara och prata åså, tills alldeles nyss då han skjutsade hem mig!

nu ska jag hoppa i duschen, och göra allting klart för kvällen,
sen då jävlar ska jag gå och lägga mig, skulle kunna somna såfort jag stänger
ögonen.. så illa äre faktiskt!
och duktig har jag ju också varit, eftersom jag inte har tagit någon powernap! :D

nae,
återseende!
puss.


twilight tittandet i lördags!


ett halv år, sex månader, 154 dar ♥

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0