tillsammans är man mindre ensam

Hejhallå!
behöver väl inte förklara mig för vrf jag inte har uppdaterat.
gårkvällen blev iaf mycket trevlig, vi for somsagt på bio.
jag, linus, viktor, sara och dennis :)
fast filmen som vi tänkte se 2012 var jävlat fullbokad,
så istället såg vi trubbel i paradiset!
faktiskt riktigt bra film, och jag fick mig några skratt.
efteråt gick vi hem och såg lite film åså, sen hoppade vii säng, och somnade
väl runt halv 3 igen, åsså vaknade vi någongång runt 12 och steg upp..
och har bara allmänt tagit det lungt, lekt med kameran, spelat kort, sett film,
städat åså ;) vad vi än gör, så har vi ändå alltid roligt!

åsså bestämde vi att jag skulle stanna här inatt också, skulle kunna bo här! :)
så vi har varit på statoil och köpt gotta åså, och ser på "the pursuit of happines" nu,
även den är bra! :)
fast han hoppa just i duschen, så vi ser väl klart den såsmåningom.

får se vilken buss jag tar imorgon, linus börjar ju kvart över 8.
så antingen tar jag en buss och är hemma ett tag, eller så tar jag 10 bussen
direkt till skolan! får se hure känns imorgon bitti.

nu ska jag kika vidare här, det var ett tag sen jag satt här känner jag! hehe
puss så länge.


saknar min panna, och saknar min snedlugg :'(

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0