We'll see us in heaven, I'm counting the days

Godkväll!
jag tog mig en powernap, och har nog aldrig varit så trött som efter jag vaknat
från den, trodde tamefan jag skulle somna i duschen..
det var nästan en plåga att vara vaken!
nu däremot är jag lite piggare, damn!
fast jag sov it så länge, så förhoppningsvis så somnar jag senare.

ska snart ringa linus, som ett vanligt avslut på kvällarna! :)
sen gör jag väl ett försök till att sova iaf, måste dessutom hitta nå kläder
jag kan ha imorgon.. detta I-lands problem!!

nae, vi hörs imorgon bitti!
puss.


Kommentarer
Postat av: sofia

det är it lätt. Undra om it U-land problemen är enklare?

2009-11-03 @ 22:27:46
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0