Whole worlds upside-down, it’s spinning faster, I can´t think anymore.

Godkväll!
ja, det blev väl ändå en trevlig dag inne i pite.
sprang snabbt igenom gallerian, och senare vidare till systers nya lägenhet.
och har varit där och hjälpt till liite, men om jag ska erkänna så satt jag nog
mest i hörnet där godiset och chipsen var (a) haha!

inte många timmar kvar nu av lovet, hur ska man sammafatta det då?
jag har ju egentligen it gjort så mkt, bara varit med personen jag älskar mest!
har ju bara sovit hemma en dag typ.
och en lugn halloween fick jag ju också, man måste ju it alltid vara i farten!

nåja, kom ut från duschen för ett tag sen, och ska väl ringa linus på ett tag
sku jag tro, är hur trött som helst. jäspar heeela tiden, så tror och hoppas på
att det blir en tidig kväll för mig idag.

vi hörs imorgon bitti!
sovmoorgon till 8, wiiie!
puss.


frida och sofiaw ritade av mig i 9an ;)

Kommentarer
Postat av: frida

(A)<3

2009-11-01 @ 22:16:14
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0