Why won't you tell me what it is? It's driving me crazy trying to second guess you

Godnatt!
då närmar kvällen sig med stormsteg!
städade som en tok förr idag, hela övervåningen är nu fin!
speciellt mitt rum, blev nästan nöjd!
efter det tog jag mig en lång dusch, och började sedan julpynta i mitt rum
och gjorde det lite mysigt medans jag väntade på att mitt hår torkade,
och när det hade gjort det så plattade jag det, var sugen på det så.
märkte också hur långt hår jag har fått (a) men dock äre så nött, så snart
försvinner allt långa och fina igen.. haha!

så nu är det städat, julpyntat och underbart i rummet!
så ska snart gå och lägga mig i sängen och hoppas på att jag somnar väldigt
snabbt, så jag kan få en riktigt lång natt.
kommer ju ändå inte behöva stiga upp förns kring 7!

nae, nu äre dax att runda av.
puss!


julafton förra året, tänk vad allt förändras!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0