Without you I will be, so far away from home

Godkväll!
sitter här med en sjudundrandes tandvärk.. och ändå har jag tagit alvedon,
men blire nå bättre? - nej, antagligen inte.

Turen till lule blev iaf mycket lyckad, josse och fredde fick med sig sin soffa
och lite annat småplock, jag fick dessutom träffa linus pappa som jobbar där,
var faktiskt riktigt länge sen jag träffade han! så det var roligt :)
så jag fick ju ut nå utav trippen jag också.
sen halvsov jag påvägen tillbaka.

dock är jag lika trött idag som jag var igår, så ikväll håller jag verkligen tummarna
för att jag ska somna tidigt! klockan blir nämlingen ställd på 05,54!
så antar att kvällen kommer sluta med ett samtal med linus, fast som sofiaw sa
imorse i väntan på bussen, "när du pratar med honom, kan du ju lika gärna somna
klockan 4"..
haha!
kanske ligger något i det?

nåja, nog om det.
tror det hära får bli de sista innan kvällen,
om jag inte får nå mega ryck!
puss!


HP1A, u know.


Kommentarer
Postat av: frida

haha, nae :pp men du blev :D:D<3

2009-11-03 @ 06:59:50
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0