You could be a sweet dream or a beautiful nightmare, either way I, don't wanna wake up from you

Godkväll!
jag tog mig en powernap, dock lite för länge för att jag ska kunna somna
ikväll.. men jag får väl skylla mig själv!
annars har jag bara tagit det lugnt, duschat och pysslat på med bilder och pix.
egentligen borda jag ha pluggat på provet i näthandel som är på torsdag..
får väl ta tag i det imorgon då eller nå.
skulle iförsig inte tro att det är så svårt. men de är väl ändå bra att ha gått
igonom det iaf!

nåja, nog pratat.
ska hämta en glass nu (a) sen ringa linus.
och efter det packa för imorgon!
sovmorgon ändå imorgon till 7 - jippipwoh!
herrå.


lovade corran att jag skulle lägga upp den! :) ♥


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hahahahha den var ju inte fin! :o ;)

2009-11-18 @ 09:42:39
URL: http://ceriksson.webblogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0