You could be a sweet dream or a beautiful nightmare

Godkväll!
hela kvällen har jag bara suttit vid här vid datorn, och rensat bilder och rensat
bilder, helt sjukt hur mkt bilder jag har!
tror det blev runt 500 bilder jag tog bort..
och ändå har jag kvar hur mkt som helst! det är de som är så konsigt.
men det kommer nog bli en till rensning såsmåningom!

sitter och försöker få fram en låt, beyonce - sweet dremas.
dock gåre inge bra, hlr på att ladda hem nå nu, men är osäker på om den
är med.. det visar sig.

ska alldeles strax ringa lilla linus och prata lite med honom,
sen försöka göra en tidig kväll, hoppas på att jag ska somna snabbt eftersom
det inte blev någon powernap för min del idag! förutom den på bussen då..

nae, vi hörs imorgon bitti kring 7!
puss.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0