you heart be close to mine

hejj!
Sista lektionen blev seg somfan, och jag blev övertrött och satt mest och
svammla.. haha, ja så det kan gå!
somnade även på bussen hem och sov hela vägen, satans skönt!
när jag kom hem så ringde linus och behövde hjälp med hur man mätte upp
smör, han skulle baka negerbollar! och han ska gå HR haha ;)
satt iaf och prata med honom medans han gjorde det.
sen lyckades jag såklart somna själv, och sova i 1½ timma...
blir bara arg är jag vaknar, jag ska ju inte gå och lägga mig,
när fan ska jag lära mig?
nåja, hoppas att jag får somna ikväll iaf!

tänkte iaf ta mig en lång dusch nu, sen fixa håret. funderar på att ha det
plattat imorgon så då tare ju sin tid! :)
sen blire nog bara det gamla vanliga hela kvällen.
puss!




så såg det up på fotbollsplanen när jag sku gå till bussen! :D

Årets första snöboll! glääädje :D


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0