your on my mind, all the time.

hej!
sitter i systers lägenhet nu, och vi började just se twilight!!!
fast.. vi hann bara se lite innan det kom massa folk till henne för att titta på
den nya lägenheten. typiskt!
så jag hoppas att vi får fortsätta att titta på den snart!
för det jag har sett än så länge verkar den ruggigt bra!

fick sms av jossan också, hon jonte och ronja skulle se film.
och undra om jag ville se också!
blev sjukt sugen på att fara dit.
men vi får se om jag är död efter vi har sett filmen, de blir ju lätt så (a)
haha. 

nae, nu ska jag sätta mig i soffan och titta lite på josse så kanske hon förstår
att jag vill börja om att se nu!
hihi
puss!


vi tog småroliga bilder på oss :D


Kommentarer
Postat av: Josse

hahahahhaha, det var kul :)

2009-11-08 @ 14:14:15

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0