all your problems has gone away but tomorrow, when you wake up all your problems are back to stay.

Hejhallå!
kvällen närmar sig, och jag sitter just nu med meya i mitt knä!
gulleplutt.
linus ringde somsagt efter han hade vaknat, vilket gjorde min dag lite bättre,
+ att vi kom fram till att jag skulle fara dit idag!
så, efter mycket prat hit och dit, så hittade jag skjuts, min snälla söta systeryster!

så jag har egentligen bara sminkat mig och suttit här och svammlat,
medans jag väntar på henne, hon kommer nog hit runt 6.
åsså skulle linus ringa när han var i bergnäset, så far vi och hämtar upp anton
i rosvik, sen vidare till lule. eftersom han ska vara med olle åså :)

tror det kommer bli en toppen kväll med massor med skratt, förhoppningsvis!
ska gå upp och packa lite saker nu,
sen bara göra de sista.
säger det väl igen, uppdateringen brukar vara usel!
men antar att jag kommer hem imorgon så.
puss!


jag och anton i sommras.

/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0