Baby you're the best part of my day

Godmorgon i stugan!
låg och prata med linus igårkväll, så jag somnade nog inte förns kring halv 3.

mamma ringde och väckte mig kring halv 11 iaf, åsså gick jag upp och
duschade, och sen duschade hon mitt hår åallt dedära!
och efter de tog vi bort mitt plåster i pannan,
så då fick jag se såret för första gången (y)... (n)
så nu har jag och mamma plåstra om de, så nu syns det ännu mindre!
helt underbart.

som det ser ut nu så blire iaf lule idag :) happy girl!
linus sku ringa när han vaknat, så jag hoppas han it sover allt för länge till ;)

justefan, vi fick reda på hure gick på provet vi hade igår lite senare på
eftermiddagen, och jag fick MVG :o chockad girl! 3 poäng ifrån full pott!
yey.

nae, ska kika runt nu.
puss!


dock äre lite blod och grejjs runt om som vi it får bort..


Kommentarer
Postat av: Anonym

pappa gillar detta

2009-10-24 @ 12:21:17
Postat av: Josse

Det ser ju riktigt bra ut :)

2009-10-24 @ 12:38:21

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0