be careful of what you do 'cause the lie becomes the truth

Godmorgon!
fyfan vilken underbar natt, sovit som en stock fram tills klockan 12 då mamma
kom upp och väckte mig och ville att jag skulle vara vaken med meya,
för hon skulle nagerst! men hon sov då bara.

så nu har jag nästan nyss kommit ut från en skön dusch, har naturligtvis
bråkat med min lugg också, men det har blivit en vana!
känns som att detta kommer bli typ årets tråkigaste helg?
alla ska typ bort, mamma och dom jobbar, så jag har ingen aning om jag
ens tar mig nånstans..
surt as hell!

mja, får väl ta dagen som den kommer helt enkelt, hoppas att linus ringer
när han vaknar och gör min dag lite bättre iaf :)
vi får väl se.
puss.


söthjärtat ♥


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0