but when it happens you’re gonna feel it,

gumorgan!
det blev en lång kväll igår, somnade strax efter 3.
sen vakna jag av ett sms av linus en halvtimma senare,´
fick hjärtklappning åallt, läskigt somfan. sen ringde han snabbt,
men jag hann it svara. låg och försökte lugna ner mig var helt snurrig, haha!
sen försökte jag få tag på han igen, men det gav it nå resultat.
och efter det så kunde jag inte somna om, så jag tror klockan blev runt 5
innan jag äntligen kunde sova igen.

sen har jag bara vaknat imorse av att det var ngt som retade mig i halsen,
eller att jag var tvungen dricka vatten, eller gå på toa.
tillslut blev jag så jävla less, så halv 11 steg jag upp, några timmars sömn iaf!

sen nu har jag bara suttit och pratat med mamma om alla våra problem,
kom it fram till så mkt där heller om jag ska vara ärlig.
men så äre ibland..

får se vad som händer today, ska ringa linus på ett tag och höra om jag ska dit
eller inte. annars får jag helt enkelt se vad som händer, är typ sugen på att
fara till älvsbyn, men jag får se om jag ork.

vi hörs.
puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg klocka vars är den köpt?

2009-10-04 @ 17:54:59

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0