But you came along and you changed everything

Godkväll!
uppdateringen har inte varit vidare bra idag.
skolan gick iaf rätt snabbt, blev en skratt attckdraman, då jag tänkte rätt
nästan iaf, men sa helt fel!
vi körde heta stolen, så varje skulle fråga en fråga till var och en.
och då frågar jossan mig;
-" vilken är de absolut godaste du vet?"
jag tänker svara min systers pojkväns kycklingryta..
men istället kommer det ut från mig;
- "min pojkvän"..
behöver jag säga att ungefär varenda en började skratta en aning?;)
och innan jag hade förstått vad jag hade sagt, och försökt förklara mig..
så skratta alla fortfarande lika mkt!
haha, ja.. jag antar att alla gör fel ibland.

efteråt vandrade jag in till stan med jossan och ronja, en liten bit iaf!
sen kom mamma och glenn och hämtade mig, åsså for vi till max (a)
träffade johanna, så jag är it ensammen ;) haha!

sen for vi vidare till boden, för att hämta hem Meya, det blev mycket prat,
fika och ännu mer prat och papper..
sen började vi färden hemmåt, och det var som att hon var 11 år, låg ner i mitt
knä, gnällde ibland, men inga större problem.
och nu när vi kom hem tog alla djuren det bra, alla var bara lite nyfikna.
men ingenting annat! så det känns ju jätte skönt, så nu ska hon bara få finna
sig till rätta så tror jag att allt kommer bli jätte bra!
så nu har vi ökat på med djur, 3 hundar och 2 katter! + att vi även ska ha jessicas
hundvalp ibland när dom jobbar.. så hund och 2 katter för att vara exakt ;)

nu är det nog långt skrivet !
extra puss på er som orkar läsa.
hoho
puss!




det hade snöat rätt sådär mycket i a-jaur :o

i boden hade det också snöat ..


busiga syskon!

hemma! :)


lite blyg och nervös! :')

wilma var nyfiken iaf ;)

säger natti nu jag!

/j.


Kommentarer
Postat av: Frida

Låter helt suveränt ;)

2009-10-08 @ 13:28:41
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0