Couse with every kiss, and every hug you make me fall in love.

Godmorgon!
jag har faktiskt sovit otroligt skönt inatt, inte alls kännt av pannan eller så!
så det kunde inte bli så mkt bättre!
mamma kom och väckte mig klockan 9 och sa att jag skulle till tandläkaren
10,20! (y)
hade hoppats på att dom skulle kunna fixa tänderna idag, men mamma trodde
dom bara skulle röntka ( eller hure nu stavas ) och kolla lite grejjer, åsså
att jag får en ny tid.. snabbt som attan hoppas jag!
kan ju knappt äta eller dricka..
nåja.
ska vänta på mamma nu hon skulle komma och skjutsa mig :)
vi hörs senare.
puss.


har kommit på att om jag har mössa, och mössan väldigt långt ner!
då syns det knappt! :D

Kommentarer
Postat av: Corneliaaaa

haha så söt du är! :)

2009-10-15 @ 12:48:12
URL: http://ceriksson.webblogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0