Darling you're the one and only yes I swear

Hej!
hemma från skolan!
idrotten idag på skolan var rätt rolig! jag och alle gjorde det extra roligt när
vi spela badminton, testade nämligen att köra med både fel hand, och
med båda! min mage fick arbeta rätt ordentligt under alla skrattattacker!
men kul vare iaf!
sen började jag och jossan vandra in till stan, och då mötte jag frida!
så vi gick med henne en bit.
åsså hade jag tänkt gå till syster och fika och träffa vovvarna, men nejnej
ni ska ju inte tro att jag fick det för frida ;) haha!
naedå, istället skulle jag sitta där med henne.
men det var mycket trevligt, saknar henne, saknar oss :(
typiskt..

kom iaf hem nyss, och nu ska jag gå och ta mig en lite powernap tror jag!
vi hörs väl senare.
puss!


<3


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag saknar dig sååhäääär jättejättemkt:(

2009-10-13 @ 18:08:08
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0