det gäller att inte fastna här, utan att blicka frammåt.

hejhej!
sitter på vila nu, har slutat skolan eftersom det inte blev någon idrott
för min del, skönt somfan ändå!
följde jossan och cornelia ner till subland och hade tänkt äta där, men ändrade
mig ganska snabbt!

stod och kolla lite snabbt där jag tippa.. usch, läskigt värre det var!
ska hålla mig borta från det stället.
blev ändrade planer med lule också, troligt blire it att fara dit, suger fett hårt!
hade sett fram emot att få träffa honom..
möjligtvis ikväll kanske, beronende på om dom ska skruva och ha sig ! :)
får väl se.. annars finns det väl andra dagar också!

ska bara kolla vidare lite snabbt nu, sen gå och vara lite social med syster
måste vänta på bussen också.. kändes hur jobbigt som helst.
men hinner väl springa lite på stan!
vi får se.
puss.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0