Nothing in this world could be, as nice as you and I.

Hallå!
då var jag hemma igen.
känns som att jag bara hinner fara dit, så ska jag hem.. that's sucks!
min syster kom efter många om och men, och tillslut var vi on the road to luleå!
jag for till gården, och det hördes långa vägar att dom andra var på ingång.
iaf linus lilla fiddy hördes rätt ordentligt ;)
vi var där och svammla på, åsså for vi till frank, dom sku lana denna helg också!
så jag intog ryggläge i sängen och låg och kollade på, somvanligt rätt roande.

sen for vi tillbaka till gården, med en massa människor, det spelades kort,
biljard, pingis och någe annat spel. ja rätt trevligt.
sen skulle vi fara tillbaka till frank men då blir det rundtur i bergnäset, dennis
som hade epa kunde ju köra hur mkt som hellst utan att frysa.
annat vare för mig, jag satt bakom viktor på moppen utan mössa och vantar (y)
great julia. haha! jag frös häcken av mig kan jag bara tala om.
sen vare några som lurade linus att dom var en civilpolis, tutade bakom
honom, och bade ett blåljus i bilen, sen om linus gick på det eller ej, det kan
man diskutera ;) haha! kul vare iaf. har aldrig sett han köra så jävla snabbt:o

haha, sen efter många frusna och bortdåmnade tår for vi tillbaka till frank,
och jag satte på mig en till tjocktröja, men låg ändå och frös!
och där var vi fram tills klockan 4, då vi for hem!
sen sov vi fram till klockan 2, eller jag sov väl inte hela tiden, linus blev lite
irriterad på att jag inte kunde ligga still (a) haha. dampet kommer fram!
sen har vi inte gjort mkt idag, min skjuts kom och hämtade mig halv 4.

lång inlägg somvanligt efter att jag har varit där ;)
puss.


rundtur!

frank under den varma turen!

dennis och dom hade de varmt i epan, fråga är hur tobbe
hade det på flaket ;) haha!


lanarN!

gulleplutt! ♥

busa med meya när vi kom hem!

/j.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0