There is one boy in my life that makes me love again

godnatt!
ja, äntligen är jag klar med alla duschnings projekt..
fyfan vilken tid det tar!
haha.
har iaf hunnit fika också, och nu väntar jag bara på att håret ska torka
så jag skan se om jag måst platta de eller inte, hoppas att jag slipper de!

imorgon blire iaf skola för min del, vi går ju it så länge..
så jag slutar nog egentligen 11,40..
för jag ska it på idrotten, kändes onödigt att chansa och kanske få en boll
i pannan, då skulle jag nog ärligt talat döda någon, jävligt plågsamt!

hihi. nog om de!
ska ringa upp linus snart, och prata med honom!
sen göra allt, ska ju upp klockan 6, har inte stigit upp så tidigt på 6 dar :o
shiit.
nåja, lov snart!
puss.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0