But I'm just the same, same as I ever was

Hejhallå! :)
Då har jag kommit hem från lulestad!
gårkvällen blev toppen, mötte upp linus på statoil och köpte lite gotta,
sen vandrade vi hem, och jag såg klart filmen "dansar med vargar" samtidigt
som jag låg och tittade när han spelade på datorn! :)
och när han hade spela klart och min film var slut, så möblerade vi om lite och
slog på en annan film, kommer inte ihåg vad den hette, men den var iaf
riktigt bra! dock han vi bara se halva nästan, sen somna typ linus.
så då bestämde vi oss för att gå och lägga oss ist.
tog visserligen ett tag innan jag somnade, men efter de.
fyfan va jag sov!! har aldrig sovit så skönt, brukar jämt vakna av minsta lilla
ljud när hans mamma åså gör sig klar för jobbet, men vaknade fan aldrig!
sen ringde frank och väckte oss..

fast då var klockan typ halv 12 så då vare nog lika bra!
sen såg vi klart filmen vi började se, och han spela lite åså, var ute en liten
sväng också, annars bara tagit det lugnt.
sen tog jag bussen hem 4.

och nu har jag just ätit middag, och ska nog gå och duscha tror jag..
göra en hårinpackning ånivet allt det dära.
nu äre andra gången jag får duscha som vanligt, WONDERFUL!

puss.




TACK FÖRSSTEN TILL SOFIAW SOM HAR GJORT OM MIN HEADER OCH DESIGN!
Du är guldvärd gumman <3

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0