Won’t see it coming when it happens

Hejhallå!
hemma från en toppenrolig kväll inne i stan!
vi tog med oss mamma till valdino och åt en supergod middag där,
sedan for vi vidare till bowlinghallen, där vi spelade ungefär en timma.
mamma som aldrig har spelat bowling förut, vann båda omgångarna! :o
chokerande må ni tro!
dessvärre kom jag sist båda gångerna..
haha!
sen for vi hem till syster josefin, för att äta tårta och sådant gott!

det har varit mycket skratt på vårat håll, mamma skratta tills hon höll på att
tappa luften, och likaså gjorde nog vi andra också! :)
sen blev jag extremt trött, så gick och sov i ungefär 45 minuter,
så jag kommer förmodligen inte somna inatt när jag lägger mig,
men jag är fortfarande trött, så jag hoppas på de!

sitter och pratar med linus nu, fan va jag saknar honom..
för en vecka sen den hära tiden låg vi typ och sov!
ååh..
får se om jag far dit imorgon eller inte.

ska sitta här ett tag till innan jag går och tar bort sminket åallt vad de nu är.
bilder osv kommer imorgon eller senare ikväll!
puss.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0