I close my eyes and the flashback starts

Fick just värsta suget på att rida,
har inte ridit sen i maj ungefär.. det är fan 6 månader!
shit, vad jag saknar det dära med hästarna..
allt är så lugnt och man hinner tänka på så otroligt mkt genom att vara med
dessa underbara djur!
borda kanske ta upp hästeriet igen?
frågan är bara, vars? och har jag tid?...

synd att vissa saker som man egentligen vill göra, ska glömmas bort
bara för att man har så mkt annat att göra.

men just nu vill jag bara känna hästluken!


R.D.Jo är en utav hästarna som jag saknar mest!
en sån otroligt fin häst, med mycket personlighet!


Älvbacka Anna, finns inte ord!
en häst jag tränade och tränade till bl.a. försäljning.
hon såldes senare, och har det jätte bra
!

Hampis Busen, hästen jag hade på foder i ett halvår.
så otroligt lärorikt, vi fick många roliga stunder tillsammans!


Älvbacka Prinsen, den vackraste utav dom vackraste!
saknaden av denna häst är så otroligt stor, skulle nästan kunna göra
vad som helst för att få träffa honom igen!

Travet, saknar det så otroligt mycket..



Summan av kardemumman har jag haft otroligt många hästar att göra med
under tiden.. vissa liksom fastnar i hjärtat hårdare än andra.
Men jag vet vars jag hade det bäst, och jag vet också att jag alltid kommer
sakna platsen, mer eller mindre!


Kommentarer
Postat av: Elin

Har du haft Hampis på foder?

När då?

2010-07-18 @ 22:28:02
URL: http://www.cellen.bloggagratis.se
Postat av: Elin

Har du haft hampis?

När då?

2010-07-18 @ 22:31:03
URL: http://www.cellen.bloggagratis.se

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0