Jag sökte dig, och fann mitt hjärta!

Hej!
ja, det blev så att jag for till lule igårkväll iaf!
glad blev jag då.
började med att vi satt på gården och spelade kort, biljard och jag lekte med
viktors nya kamera!
sen for vi vidare till frank, där dom då skulle lana.
och de gjorde dom!
de är fan rätt kul att sitta och se när dom spelar, lever sig in i spelet somfan,
sen kommer det nån skrattattack då och då! haha.
jag och linus såg en film också, typ bra. fast småäcklig!
sen där runt 4 gick vi hem från bergnäset till varvet, otroligt hurtigt om ni frågar
mig, åsså stupa vi i säng ganska direkt, men lyckades ändå inte somna förns 5-6
typ.

sen har jag verkligen sovit gott inatt, vaknade där runt 12 tror jag,
men låg ändå kvar i sängen och halvsov, sen vaknade linus också!
åsså har vi bara tagit det lugnt hela morgonen, linus hade gjort iordning frukost
till båda två och kom in med de till tven, sötepojke!♥
sen kom dom och hämtade mig strax efter 3.
och somvaligt vare lika tråkigt att fara hem..
men ska nog dit nån dag i veckan, tog hem en av hans tjocktröjor som hade
gått sönder lite, så ska laga den.. sen ska jag förmodligen sniffa sönder den
också, mums. luktar så gott ;)

nog långt inlägg nu!
puss.


koncentrerad sötnos ♥

förklarade hur smile shutter fungerade för viktor! ;)

lek.


råka riva franks säng när jag satte mig i den (a)

dataniirds ;) frank och linus!

viktor och frank! :)

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0