du gör mitt liv till en melodi.

Hellå!
nu har jag just damsugit mitt rum, och plockat undan lite i det,
somvanligt äre grejjer överallt!
nåmer orkade jag bara inte göra.
har också tagit ner papprena vi fick ifår av lena, så då äre dax att börja plugga
till provet.
ska bara ta fram nå fika, sen sätter det igång!
dock har jag boken på skolan, så jag får klara mig med dom hära bladen.

vi kör en dagens också;

Dagens humör: helt lysande, så inget att klaga på!
Dagens borde: typ baka..
Dagens frisyr: uppsatt och helt åthelvete.
Dagens klädsel: mjukisbyxor och fleecekofta!
Dagens planer: vakta alla djuren, även plugga och städa.
Dagens vill ha: våfflor lät inte bara lite gott fia ;) tar nog de också.
Dagens längtan: få ta bort stygnen i pannan.
Dagens fundering: vad jag ska äta till middag.
Dagens tråkigaste: börjar bli långtråkigt här hemma..
Dagens personer: Frida som fyller år!
Dagens roliga: slipper skolan! (y)
Dagens låt: every morning

tjarrå!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0