du kan ge mig den dära blicken, den där blicken som får mig ur balans.

halloj!
hemma från lule nu!
det tog inte alls länge att fixa pillrena, så jag och mamma sprang på stadium
och provade ut min jacka, och den satt ju som smäcken, så det blev ett
köp på den, + ett par mysiga vantar! :)
nu saknas det bara en mössa!
tacktack för de mami♥
så äntligen har jag den efterlängtade jackan här brevid mig!

efteråt for så skjutsade hon mig till linus åsså var jag där ett tag :)
nog skratta han lite åt mig när han såg mig, men han erkände sen att han
tyckte synd om mig ;) bäst för han! hihi!
vi myste på och såg film åså, finns inge bättre.
sen sku han och handla och allt vad han skulle göra, så han följde mig till
bussen som gick 16.30.

har just käkat middag, tror det blir en promenad till statoil på ett tag och köpa
lite godis.. borda nog egentligen inte äta det för dom "nya" tänderna,
men det hindrar mig inte, sugen som aldrig förr!
+ att hon jag prata med idag om blodtrycket sa att det kan vara bra att jag
börjar röra på mig lite.. kan vara en grej som gör att jag svimmar,
eller så tyckte hon bara att jag behövde de?
vad vet jag.

nae, vä hojres seda!
puss.


fixa lilla raacern! ;)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tjejmilen nästa år <:D

2009-10-15 @ 20:51:34

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0