Godmorgon!
gårkvällen blev rätt trevlig, linus kom igen.
men vi for ganska snabbt, fastän jag inte fick åka moppe så satte jag mig
bakom frank med mössan nerdragen för plåstret och åkte till bergnäset.
dock så förklarade jag för honom att ramla vi så skulle jag slå ihjäl honom!
haha.
vi hamnade iaf hos linus pappa och såg film, såg it klart hela filmen,
innan vi for hem igen till varvet! :)

och det tog inte länge innan vi somnade. och har verkligen sovit som en
stock, dock bråkat lite med täcket sägs de.. vad vet jag!
haha.

vaknade imorse kvart i 12 ungefär, men ville verkligen inte stiga upp..
men tillslut blev jag tvungen.
och nu sitter jag här, får se när jag pallrar mig hem, vill egentligen bara stanna
hos den jag älskar mest!
vi får se.

puss!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0