I don't want to make the same mistakes i did

Godkväll!
då var jag klar för att fara iväg, så jag väntar egentligen bara på att få fara,
men det verkar som att vi inte ska göra de riktigt än..
så jag får väl bara vänta då tills det är dax.

har även hunnit prata lite med linus!
han skratta åt min röst..den skär sig då och då.. haha!
får se om det kanske blir att fara dit imorgon eller nå :)
sku som sitta finfint.
ringer han nog senare ikväll, så får väl se då om det bestäms någe! :>

nu ska jag bara göra de sista, packa väskan åså,
sen vänta ännu mer på att få fara,
antar att kvällen blir rätt lång ;) överasskningar åhela köret!
kuligt värre!
kort kommer komma kan jag garantera!
puss.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0