I fake a smile so he won't see

godmorgon!
ingen sovmorgon idag inte..
naedå, klockan 6 steg jag upp! inser alla hur jävla tidigt det är?

sitter iaf just nu i skolan, och har info och layout..
men berit är sjuk, och vi ska ha vikarie men ingen har då kommit än..
så, ja.. vi får väl se!

får se vad som händer senare idag, ev. far jag till älsklingen efter skolan.
men inte säkert, om inte så ska jag nog fara in till stan med mamma åsså
köpa nå halsband och grejjer till meya! :) kulkul!
vi får väl se hur alltihopa slutar.

ska på teater också idag, hoppas den är långt så vi slipper lite lektioner(a)
sen så ska det tydligen vara brandövning också, eller vad det då heter..
kallt somfan att stå ute ju :o

nae, nu ska jag peta lite på cornelia som sitter breve mig!
puss. 


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0