I never thought I'd be in love like this, When I look at you my mind goes on a trip

Godmorgon!
mördartorsdagen är här.. men de positivt är ju att de är en dag närmare helg.
pratade med hjärtat lite igår innan jag gick och la mig,
även fast jag var så trött, så kunde jag inte somna direkt, men de tog ändå
inte så jätte längre..tror jag?
vaknade iaf två gånger inatt av att jag var tvungen dricka vatten,
min röst är inte alls på min sida nu för tiden!
får se hur dagen blir!

min buss går iaf på en halvtimma, och jag vet inte riktigt vad jag ska ha för
kläder än.. knepigt!
får försöka hitta nå i garderoben!

sen blire att fara till skolan, 5 lektioner i datasalarna idag..
inlägg om hur tråkigt jag har kommer förmodligen komma!
puss.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0