I wanna spend my nights and days between your arms, and even in my dreams I wanna be kissing your lips

hejhallå!
blev ingen uppdatering igårkväll, orkade helt enkelt inte.
det blev iaf en trevlig kväll, med mycket skratt och mycket prat!
fick en present av min söta syster för att hon tycker så synd om mig,
en jätte fin sjal! inte för att jag hade behövt det, men ack va glad jag blev! :)
tacker så mycket! ♥
fick även hennes löshår som hon hade när hon var blond, så vi testade de,
och det passade jätte bra, även fast jag har min bruna slinga! (y)
kunde inte bli så mkt bättre.

kvällen avslutades med ett telefonsamtal med linus :)
sen hoppade jag isäng, och det tog visserligen ett tag innan jag somnade..
haha!

vaknade imorse halv 11 och har egentligen bara bråkat med mitt öga och mitt
hår hela morgonen, för nu far jag och gamlemor min in till lule för en trevlig
dag tillsammans!
sen får vi se om jag far till linus efteråt, det visar sig nog helt enkelt! :)
får väl se hur uppdateringen blir.
vi hörs.
puss!


dock är mitt hår plattat och löshåret lockat,
men på ett ungefär! ser dock finare ut i verkligheten.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0