I wanna write his name in the sky

Hejhallå!:)
dagen bara springer iväg, medans jag mest legat på soffan, suttit här eller
bråkat med både de ena och de andra på toaletten!
nu har jag nyss kommit in från en liten liten promenad med meya,
riktigt duktig på att gå i koppel måste jag få säga! :)

kvällens planer är att fara till lule somsagt, när vet jag inte riktigt.
glenn håller på med min middag just nu, så jag får nå mat i magen.
den kurrar som aldrig förr.
hämta upp olle i gäddvik ska vi också göra, så vi kommer förmodligen bara
ta de lugnt antar jag, man vet aldrig!

nåja, vi hörs senare kanske,
annars hörs vi väl när jag får en dator.
puss.




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Så jävla söt:D

2009-10-24 @ 20:34:28
URL: http://aleexandrastrandberg.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0