I'm looking at you, and my heart loves the view cause you mean everything

Godnatt!
ja, kvällen blev väldigt lugn och mysig!
gick rätt bra att duscha, förvånandsvärt!
sen har jag bara suttit här och sett filmen "dumpa honom", fattade ingenting,
tyckte att det bara hoppade hit och dit? knepigt.

har även pratat med linus, han kanske kommer hit imorgon, skulle vara jätte
kul :) annars är nog chansen rätt stor att jag far dit! ♥ 
sålänge det inte blir nå mopedåkande åså, för de kan jag inte göra..
haha!
helt handikappad jag känner mig!

väntar bara på att mamma kommer hem, måste prata lite med henne,
men hon kommer ju aldrig hem, hon slutade klockan 12..
och nu är klockan 1, och hon sa att det var ett tag kvar..
knäppa tant!

ska borsta tänderna åså nu så jag iaf inte behöver vara vaken ännu längre
än nödvändigt!
vi hörs imorgon bitti någongång!
puss.


dagens utseende? :S
blått, lila, gult, grönt och svullet (n)


tur att man kan skratta åt sig själv, för de är de jag gör
just nu, HAHA!

Kommentarer
Postat av: sofia

sööt! ;) jag tycker synd om lilla julia:(

2009-10-16 @ 07:05:43
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/
Postat av: Alexandra

DU är ändå alltid lika söt! KRYA PÅ DIG!

2009-10-16 @ 07:36:57
URL: http://aleexandrastrandberg.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh min lilla gumma, tycker så synd om dig! Men du vet att de är coolt att ha ett ärr i pannan;) du får knuffa mig så jag också får ett! <3

2009-10-16 @ 09:08:05
URL: http://sarafr.blogg.se/
Postat av: Jossan

håller me sara, du blir ju lika cool som harry potter!! :) hihi.. kan inte skratta när ja ser bilderna, tycker bara synd om dig!

2009-10-16 @ 12:17:14
Postat av: ronja

HAHAHAHA gu så fin du är ;-)

hoppas de blir bättre snart :DD hAHHAHA HÅLLER MED JOSSAN O SRA! nya hajjy pottej!

2009-10-16 @ 13:17:58
URL: http://ronjacrantz.blogg.se/
Postat av: elinlundman

dendär filmen är jätte konstig. fattade ingenting av den ;o krya på dig! :)

2009-10-16 @ 17:50:35

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0